مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 05:252020-08-26سياسي

ارتقای صنایع دارویی و بهبود جایگاه داروساز دست یافتنی است


وزیر بهداشت در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز داروساز، تاکید کرد که جامعه داروسازان ایرانی برای فراز و فرودهای پیش رو در گام دوم انقلاب و ارتقای جایگاه «داروساز و داروی ایرانی» و جهش تولید کماکان افتخارآفرین خواهند بود.

- وزیر بهداشت در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز داروساز، تاکید کرد که جامعه داروسازان ایرانی برای فراز و فرودهای پیش رو در گام دوم انقلاب و ارتقای جایگاه داروساز و داروی ایرانی و "جهش تولید" کماکان افتخارآفرین خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام وبدا،در متن پیام دکتر سعید نمکی آمده است: یا من اسمه دواء و ذکره شفاء پنجم شهریورماه، سالروز بزرگداشت حکیم مولف و مصنف، محمد بن زکریای رازی و روز داروساز، فرصت مغتنمی است برای ارج گذاری دوباره خدمات و تلاش های ماندگار جامعه داروسازی کشور در تحقق اقتصاد مقاومتی و گام بلند این قشر فرهیخته در مسیر ارتقای سلامت، توسعه علم، فناوری و تولیدملی در میهن عزیز اسلامی.

بدون اغراق توفیقات نظام سلامت این سرزمین در گام اول انقلاب اسلامی، مرهون هم افزایی تلاشها و خدمات خالصانه و دلسوزانه جامعه داروسازی در کنار سایر اقشار و اعضای خانواده بزرگ نظام سلامت بوده است و قدر مسلم تداوم و ارتقای آن نیز مستلزم این مشارکت و همراهی داروسازان ایرانی با همان انگیزه و مرام خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای صنایع دارویی و بهبود جایگاه داروساز دست یافتنی است

ارتقای صنایع دارویی و بهبود جایگاه داروساز دست یافتنی است