مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 06:352020-08-26پزشكي

اجرای پویش نذر خون در محرم و صفر/ به گروه خونی o منفی نیاز داریم


مدیر کل انتقال خون استان خراسان رضوی با اشاره به اجرای پویش نذر خون در ماه محرم و صفر، گفت: در قالب این پویش، پایگاه های ما تا اربعین حسینی آماده دریافت خون های اهدایی مردم هستند.

- مجید عبداللهی در گفتگو با است، افزود: به منظور سلامت بیماران کرونایی و برای استفاده در بیمارستان ها اقدام به دریافت پلاسمای افرادی که کرونا گرفته بودند، کرده ایم، لذا بهبودیافتگان کرونا می توانند پس از 28 روز از روز بهبودی خود، اقدام به این عمل خداپسندانه کنند.

اخذ نوبت اینترنتی برای اهدای خون عبداللهی با اشاره به اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا و محدودیت های به وجود آمده به شدت مراقبت می کنیم که پروتکل های بهداشتی در پایگاه ها رعایت شود تا اهداکنندگان ما به بیماری کرونا مبتلا نشوند، اظهار کرد: تمام موارد بهداشتی در پایگاه ها اجرا می شود، لذا برای رفاه حال اهداکنندگان، سامانه نوبت دهی اینترنتی را راه اندازی کرده ایم که افراد می توانند از طریق سایت نوبت دهی درخواست و پایگاهی که نزدیک ترین پایگاه به محل خود است را انتخاب کنند.

مدیر کل انتقال خون استان خراسان رضوی تصریح کرد: بعد از دریافت کد رهگیری، این افراد می توانند بدون اتلاف وقت، شکل گیری تجمع و با رعایت فاصله اجتماعی برای اهدای خون مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پویش نذر خون در محرم و صفر/ به گروه خونی o منفی نیاز داریم

اجرای پویش نذر خون در محرم و صفر/ به گروه خونی o منفی نیاز داریم