مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 07:252020-08-26سياسي

برگزاری یادواره زنان شهیده همدان/ رونمایی از کتاب «هما»


مسوول بسیج جامعه زنان استان همدان از برگزاری یادواره زنان شهیده استان همدان خبر داد و گفت: در این مراسم از کتاب هما رونمایی می شود.

- فرزانه رضیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری یادواره زنان شهیده استان همدان طی فردا خبر داد و اظهار کرد: این یادواره به مناسب چهلمین سالگرد دفاع مقدس ساعت 10 صبح در حسینیه ثارالله سپاه انصارالحسین(ع) برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در این مراسم مسوول بسیج جامعه زنان کشور سخنران و مهمان است گفت: رونمایی از کتاب هما؛ کتاب خاطره همسر شهید امیدی را در این روز در برنامه خواهیم داشت.

مسوول بسیج جامعه زنان استان همدان با بیان اینکه در این مراسم از مادر شهید محمد علی قنبری که پیکر ایشان بعد از 34 سال تفحص به وطن برگشته، دعوت شده است افزود: همسر شهید سلگی راوی برنامه هستند و به خاطره گویی خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه این مراسم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد عنوان کرد: مهمانان برنامه تقریبا یک سوم ظرفیت سالن هستند و بیشتر انعکاس خبر مد نظر است.

رضیان با اشاره به برگزاری مسابقه تجربه آرامش توسط بسیج جامعه زنان استان گفت: این مسابقه تیرماه امسال به مناسبت هفته حجاب و عفاف آغاز شد و تا 20 شهریورماه ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره زنان شهیده همدان/ رونمایی از کتاب «هما»

برگزاری یادواره زنان شهیده همدان/ رونمایی از کتاب «هما»