مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 07:502020-08-26سياسي

پرداخت تسهیلات به افراد دارای مهارت باعث ایجاد اشتغال می شود


رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت: پرداخت تسهیلات به افراد دارای مهارت های مختلف بهترین فرصت در راستای ایجاد فرصت های جدید شغلی در کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اوسط هاشمی ظهر امروز در دیدار با ماموستا فائق رستمی امام جمعه سنندج، بیان کرد: تنها راه کاهش بیکاری و افزایش اشتغال توجه به مهارت آموزی، توانمندی فردی و تقویت ارزش هایی است که با خلق کار مهارت را ترویج کند.

وی ادامه داد: بعد از انقلاب تاکید بر کسب دانش بوده و در این مسیر کسب مدرک هم رقابتی شد و هرکس خود را موظف به رسیدن به مدارج دانشگاهی می دانست تا در جامعه موقعیتی به دست آورد.

وی با اشاره به اینکه میل به کار یدی و کارگاهی و تولیدی را تقویت نکردیم، افزود: یکی از کاستی ها و عدم ترویج مهارت آموزی بوده و نیاز امروز برای برون رفت از بیکاری که همه هم بر دولت متمرکز شده است همین مهارت آموزی است.

رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت: محصول این نگاه و عدم توجه به مهارت آموزی، موجب شده امروز با بیشترین بیکار فارغ التحصیل دانشگاهی مواجه شویم.

وی بیان کرد: در سفرهای استانی مستمر تلاش کرده ایم ارتباط با گروه های مرجع و کسانی که بر جامعه تاثیر دارند را برای تقویت نگاه جامعه به کار و بهره جستن از پتانسیل فردی و استعداد برای کسب فرصت های تاثیرگذار بهره بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات به افراد دارای مهارت باعث ایجاد اشتغال می شود

پرداخت تسهیلات به افراد دارای مهارت باعث ایجاد اشتغال می شود