مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 07:552020-08-26اقتصادي

کلاهبرداری با راه اندازی فروشگاه اینترنتی فاقد نماد الکترونیکی در اراک


فردی که با راه اندازی فروشگاه اینترنتی فاقد نماد الکترونیکی از شهروندی اراکی در حدود یک میلیارد و 200 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، - احسان آنقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: چندی پیش شهروندی اراکی با مراجعه به این پلیس، گزارشی از یک مورد کلاهبرداری از وی طی یک خرید اینترنتی را اعلام کرد.

    وی افزود: در بررسی اظهارات شاکی مشخص شد که این فرد چندی برای تهیه کالای مورد نیاز خود از بستر فضای مجازی از یک فروشگاه اینترنتی فاقد نماد اعتماد الکترونیکی خرید داشته و بعد از دریافت کالا و با توجه به اطمینانی که به این سایت پیدا می کند، در مرحله بعدی سفارش خرید خود، مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال به حساب شرکت واریز می کند.

    این مقام انتظامی اضافه کرد: در این مرحله از خرید و بعد از گذشت چند روز، فرد شاکی هیچ کالایی را دریافت نمی کند و زمانی که با شماره هماهنگی واحد فروش تماس می گیرد، متوجه می شود که کسی پاسخگوی او نبوده و او قربانی یک کلاهبرداری شده است.

    رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی در ادامه بیان داشت: با آغاز تحقیقات تخصصی کارشناسان پلیس فتا، مدیر این سایت شناسایی و با هماهنگی انجام شده با مرجع قضایی دستگیر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با راه اندازی فروشگاه اینترنتی فاقد نماد الکترونیکی در اراک

کلاهبرداری با راه اندازی فروشگاه اینترنتی فاقد نماد الکترونیکی در اراک