مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 08:152020-08-26سياسي

خانه های کوی مدرس اهواز تخریب و واگذار نخواهند شد


نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: خانه های کوی مدرس اهواز تخریب یا واگذار نخواهند شد و مردم نگران از این مسئله نباشند.

- سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز و رییس مجمع نمایندگان خوزستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: امروز با حضور گروه جهادی و رییس دادگستری استان خوزستان جلسه ای در خصوص منطقه کوی مدرس برگزار شد و این اطمینان به مردم کوی مدرس داده می شود که هیچ تخریب و واگذاری صورت نخواهد گرفت.

وی افزود: در خصوص مزایده ای که بر روی املاک و اراضی این منطقه انجام شده، ورود کارشناسان و مراجع بازرسی صورت خواهد گرفت.

حسینی گفت: با متعرضان به اراضی ملی که متعلق به دولت و مراجع دولتی هستند برخورد قضایی خواهد شد و با همتی که امروز بین مسؤولین وجود دارد هیچ نگرانی برای مردم کوی مدرس وجود نخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کوی مدرس یکی  مناطق حاشیه اهواز است که  به گفته اهالی این منطقه حدود 60 تا 70 سال قدمت دارد و بالغ بر یک هزار 200  خانوار در این منطقه سکونت دارند و تمام اهالی این منطقه املاک خود را در دهه 40 و 50 از شخصی بنام آقای خروسی خریداری کرده اند.

اما دستگاه های متولی معتقد هستند که املاک این منطقه توسط اهالی تصرف شده است که با توجه به قرار گرفتن اقامتگاه های  غیر رسمیِ حاشیه شهر اهواز  در محدوده شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه های کوی مدرس اهواز تخریب و واگذار نخواهند شد

خانه های کوی مدرس اهواز تخریب و واگذار نخواهند شد