مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 08:552020-08-26اقتصادي

مشکلات مشاغل مزاحم شهر همدان ریشه ای حل شود


رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان بر حل ریشه ای مشکلات مشاغل مزاحم شهر همدان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین قراباغی ظهر چهارشنبه در صحن شورای شهر همدان با اشاره به تلاش مدیریت شهری در زمینه رفع گره های ترافیکی شهر، گفت: خوشبختانه همکاری خوب مدیریت شهری همدان با ناجا در کشور قابل توجه بوده و این همکاری و تعامل می تواند در بسیاری از مباحث، مشکل گشا باشد.

قراباغی با اشاره به قانون بند 20 ماده 55 در خصوص رفع مشکلات مشاغل مزاحم، یادآور شد: در حال حاضر بیشترین گره های ترافیکی شهر همدان به دلیل وجود واحدهای تجاری غیرمجاز است که باعث ایجاد گره های ترافیکی شده است.

وی با بیان اینکه مشکلات مشاغل مزاحم باید ریشه ای حل شود، گفت: متأسفانه روزانه شاهد رشد قارچ گونه واحدهای تجاری غیرمجاز در سطح شهر هستیم که ضمن شناسایی این واحدها، باید تمهیدات لازم برای آن اندیشیده شود.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان نیز عنوان کرد: در زمینه صدور پروانه های ساختمانی باید ضمن رعایت اصول فنی، پیوست ترافیکی نیز برای پروانه های تجاری لحاظ شود.

اکبر کاوسی امید گفت: مدیریت شهری و نیروی انتظامی همکاری خوبی با هم دارند و تعامل بیشتر این دو مجموعه، رضایتمندی شهروندان را به دنبال دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مشاغل مزاحم شهر همدان ریشه ای حل شود

مشکلات مشاغل مزاحم شهر همدان ریشه ای حل شود