مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 09:152020-08-26حوادث

ایستگاه لرزه نگاری باند پهن علی آباد کتول راه اندازی شد


سی و دومین ایستگاه مرکز ملی شبکه لرزه نگاری باند پهن ایران در شهرستان علی آباد کتول از توابع استان گلستان نصب و راه اندازی شد.

- سی و دومین ایستگاه مرکز ملی شبکه لرزه نگاری باند پهن ایران در شهرستان علی آباد کتول از توابع استان گلستان نصب و راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا.

همزمان با گرامیداشت هفته دولت،.

سی و دومین ایستگاه مرکز ملی شبکه لرزه نگاری باند پهن ایران توسط پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله و با همکاری اداره کل مدیریت بحران استانداری گلستان نصب و راه اندازی شد.

این ایستگاه دومین ایستگاه لرزه نگاری در استان گلستان است که مکان یابی و آماده سازی شد و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات لرزه نگاری به بهره برداری رسید.

بر اساس اعلام پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله، این ایستگاه لرزه نگاری همه رویدادهای لرزه ای استان گلستان و استان های همجوار را به صورت پیوسته ثبت می کند و از طریق سیستم ماهواره ای به ساختمان مرکزی پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله در تهران ارسال می کند تا به صورت مشترک با داده های ثبت شده توسط سایر ایستگاه های مستقر در استان های همجوار به صورت مستمر مشخصات زمینلرزه ها را تعیین کند تا در اختیار مخاطبین ذیربط قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه لرزه نگاری باند پهن علی آباد کتول راه اندازی شد

ایستگاه لرزه نگاری باند پهن علی آباد کتول راه اندازی شد