مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 10:252020-08-26بين الملل

واکنش «سید عمار الحکیم» به ایجاد سفارت مجازی رژیم صهیونیستی در عراق


رییس جریان حکمت ملی عراق به اعلام ایجاد سفارت مجازی رژیم صهیونیستی در عراق واکنش نشان داد و ضمن محکوم کردن این اقدام، آن را تلاش تحریک آمیز رسانه ای توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید عمار الحکیم رییس جریان حکمت ملی عراق، امروز (چهارشنبه - 26 آگوست) با انتشار بیانیه ای به اظهارنظر وزارت خارجه رژیم صهیونیستی درباره افتتاح یک سفارت مجازی در عراق واکنش نشان داد.

در این بیانیه که نسخه ای از آن در پایگاه خبری السومریه منتشر شد، آمده است: ما تلاش های رسانه ای تنش آفرین و تحریک آمیز از سوی رژیم صهیونیستی مبنی بر افتتاح یک سفارت مجازی در عراق را محکوم می کنیم.

الحکیم در ادامه گفت که موضع او مانند دولت و ملت عراق در قبال قدس و ملت دوست و برادر فلسطین، پایدار و اصولی  است و بر حل و فصل عادلانه قضیه قدس و بازپس گیری حقوق کامل مردم فلسطین تاکید دارد.

حسن کعیبه سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اوایل هفته جاری در گفت و گو با شبکه رووداو ابراز امیدواری کرد که کشور عراق نیز همانند امارات تن به سازش با این رژیم بدهد و مدعی شد توافق سازش میان اسراییل و امارات یک نقطه تحول در منطقه غرب آسیا به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش «سید عمار الحکیم» به ایجاد سفارت مجازی رژیم صهیونیستی در عراق

واکنش «سید عمار الحکیم» به ایجاد سفارت مجازی رژیم صهیونیستی در عراق