مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 10:352020-08-26اقتصادي

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟


اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) پنجم شهریور ماه 1399 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

- اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) پنجم شهریور ماه 1399 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالاتشان پاسخ دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس جمهور در جلسه هیات دولت با بیان اینکه در اثر تحریم های گسترده و فشارهای بی سابقه در سال 97، حدود 50 میلیارد دلار از درآمد کشور کاسته شد، گفت: با وجود اعمال شدید ترین تحریم ها طی دو سال گذشته، مهمترین افتتاح ها را در کشور داشته ایم و در شرایط تحریم با مجانی شدن برق بیش از 30 میلیون نفر از مردم کشور، آرزوی 42 ساله محقق شده است و این مایه افتخار دولت دوازدهم است.

همچنین مشروح گفت وگوهای لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهور، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جعفر سرقینی سرپرست وزارت صمت، فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد با خبرنگاران را میتوانید در لینک های زیر بخوانید.

پاسخ حقوقی معاون رییس جمهور به تهدید های آمریکا لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس جمهور در واکنش به تهدیدهای آمریکا علیه ایران یادآور شد: مطابق مواد 10 و 11 قطعنامه 2231 که مستند خود آمریکاست، کسی می تواند این مساله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

اعضای کابینه دوازدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟