مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 10:402020-08-26سياسي

ادای دین دانشگاهیان به مدافعان سلامت در دهمین آیین تندیس فداکاری


رییس شورای سیاستگذاری دهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران با بیان این که این شورا می تواند با نوآوری در اجرای آیین، مبنایی برای تحول و توسعه جدید در برگزاری های بعدی باشد، - رییس شورای سیاستگذاری دهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران با بیان این که این شورا می تواند با نوآوری در اجرای آیین، مبنایی برای تحول و توسعه جدید در برگزاری های بعدی باشد، گفت: برگزاری این آیین همواره سیر صعودی و تحول توسعه ای داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدعلی طباطبایی در نخستین نشست شورای سیاستگذاری دهمین آیین اعطای تندیس ملی فداکاری با بیان این که این آیین از منظر رسانه ها، اجتماع و دانشجویان استوار و شناخته شده است، گفت: این آیین قابلیت آن را دارد که هر سال باشکوه تر از پیش برگزار و اجرا شود.

وی با بیان این که فداکاری، محوریت بسیاری از تحولات در ایران و جهان است، افزود: نقطه عطف در تاریخ و همه جوامع بر مبنای فداکاری شخص، گروه و یا جوامع بوده است.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی تهران با بیان این که این خیمه فداکاری برای جوانان قابل اتکال است، گفت: خیمه فداکاری جوانان باید نظیر خیمه سیدالشهداء همواره برافراشته نگه داشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای دین دانشگاهیان به مدافعان سلامت در دهمین آیین تندیس فداکاری

ادای دین دانشگاهیان به مدافعان سلامت در دهمین آیین تندیس فداکاری