مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 10:552020-08-26سياسي

نوآوری، خواست تمامی شهرداری تهران


مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری گفت: تا چند سال آینده تقریبا 70 درصد جمعیت دنیا در شهرها ساکن خواهند بود و طبیعتا بیشتر جریان نوآوری در شهرها اتفاق می افتد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران نشست تخصصی هدایت و حمایت از نوآوری شهری با محوریت نوآوری در شهر تهران و نقش نهادهای مختلف در توسعه آن به صورت مجازی برگزار شد.

در این نشست که به همت دبیرخانه تهران هوشمند برگزار شد، محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری و دبیر شورای راهبردی تهران هوشمند، محمود کریمی، موسس شبکه نوآوری پلنت و عضو هیات مدیره فناپ پلاس، رضا کلانتری نژاد، هم بنیان گذار و مدیرعامل هم آوا و کاوه یزدی فرد، مدیر عامل آژانس نوآوری کوآلیا به عنوان مدیر پنل شرکت داشتند و درباره مباحث تخصصی پیرامون حمایت از زیست بوم نوآوری شهری گفتگو و تبادل نظر کردند.

فرجود با اشاره به شهر به عنوان بستر فعالیت زیست بوم نوآوری گفت: تا چند سال آینده تقریبا 70 درصد جمعیت دنیا در شهرها ساکن خواهند بود و طبیعتا بیشتر جریان نوآوری در شهرها اتفاق می افتد.

بنابراین نوآوری شهری را باید جدی گرفت و برای آن برنامه داشت.

ما در ابتدای ارائه برنامه تهران هوشمند، تجربیات جهانی این حوزه را مطالعه و مسائل شهر تهران را با دقت بررسی کردیم و فاز اول برنامه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوآوری، خواست تمامی شهرداری تهران

نوآوری، خواست تمامی شهرداری تهران