مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 12:152020-08-26سياسي

سرعت احداث پروژه های عمرانی با وجود تمام بحران ها کند نشده است


رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور گفت: سرعت احداث پروژه های عمرانی با وجود تمام بحرانها نه تنها متوقف، بلکه کند هم نشده است.

- کاشان - رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور گفت: سرعت احداث پروژه های عمرانی با وجود تمام بحرانها در کشور نه تنها متوقف بلکه کند هم نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر مهدی جمالی نژاد بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان اظهار داشت: در سراسر کشور بیش از 125 هزار نفر عضو شوراهای شهر و روستا هستند که بیش از 37 هزار دهیاری و حدود یک هزار و 400 شهرداری در کشور وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری ها در سراسر کشور خاکریز اول مطالبات مردمی هستند، ابراز داشت: شهرداری ها بیش از 400 مسئولیت و وظیفه در حوزه های مختلف دارند که این نشان از گستردگی فعالیت شهرداری هاست.

رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور با اشاره به وجود حدود 65 هزار سکونت گاه در سراسر کشور تصریح کرد: حضور فعال شهرداری هل و دهیاری ها در بحران ها در حوزه های مختلف نشان از فعالیت مستمر در کمک و یاری مردم دارد.

وی با اشاره به سیل سال گذشته در کشور بیان داشت: آن سیل برای اولین بار در کشور 25 استان را تحت تأثیر قرار داد و باعث شد که حدود 160 هزار منزل تخریب و زیرساخت های بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرعت احداث پروژه های عمرانی با وجود تمام بحران ها کند نشده است

سرعت احداث پروژه های عمرانی با وجود تمام بحران ها کند نشده است