مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 13:552020-08-26سياسي

بازگشایی مسیر پروژه «پل تا پل« در ساری کلید خورد


آیین بازگشایی مسیر شرقی ساری با عنوان پل تا پل همزمان با چهارمین روز هفته دولت با حضور استاندار مازندران آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس رجبی شهردار ساری عصر چهارشنبه در آیین بازگشایی مسیر شرقی ساری از انتهای بلوار داراب (پل کابلی) تا پل شهید نوری اظهار داشت: این پروژه به طول دو هزار و 600 متر و عرض 26/5 متر حلقه وصل شرق به غرب مرکز مازندران و از پروژه های مهم عمرانی با چشم انداز توسعه متوازن است.

وی افزود: این پروژه به همت سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری با استفاده از توان و ظرفیت درون سازمانی در دست اجرا است پروژه ای که علاوه بر ایجاد کمربند گردشگری و رفع گره های ترافیکی در سهولت دسترسی به نقاط ورودی و خروجی شهر تأثیر مستقیم دارد.

وی تأکید کرد: مجموعه شهرداری ساری باهدف کسب رضایتمندی شهروندان و ارائه خدمت صادقانه، پروژه های مذکور را با تلاش شبانه روزی در بازه های زمانی تعریف شده به سرانجام خواهد رساند.

شهردار ساری با بیان اینکه دو هزار و 200 میلیارد ریال برای ادامه پروژه پل تا پل درنظر گرفته شده است، افزود: به مردم منطقه قول می دهیم که این پروژه را به سرانجام رسانیم.

رجبی یادآور شد: به مردم منطقه وعده می دهیم که املاکشان را که در محدوده پروژه قرار دارد با قیمت منصفانه خریداری کنیم و مسیر را به گونه ای بازگش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مسیر پروژه «پل تا پل« در ساری کلید خورد

بازگشایی مسیر پروژه «پل تا پل« در ساری کلید خورد