مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 14:552020-08-26سياسي

تخریب منازل روستای ابوالفضل جزو برنامه نیست


فرماندار اهواز در رابطه با تخریب منازل اهالی روستای ابوالفضل با حضور فرمانداری ونماینده دادستان، گفت: به منظور تخریب اهالی در این منطقه حاضر نشدیم و تخریب منازل جزو برنامه های ما نیست.

- جمال عالمی نیسی عصر امروز درگفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، در رابطه با حضور نماینده دادستان و فرمانداری اهواز در روستای ابوالفضل، اظهارکرد: امروز به منظور تخریب اهالی در این منطقه حاضر نشدیم و تخریب منازل جزو برنامه های ما نیست.

وی با تاکید بر اینکه حضور ما به منظور تخریب تصرفات غیر قانونی است، افزود: عده ای فرصت طلب زمین های اطراف این منازل را تصرف و اقدام به دیوار چینی و کرسی چینی کردند که ابعاد این زمین ها بین 500 تا یک هزار هکتار است.

فرماندار اهواز گفت: برخی به غلط بین مردم شایعه کردند که برای تخریب منازل به منطقه آمده ایم به همین دلیل بین مردم و نیرو انتظامی درگیری به وجود آمد که این قضیه ختم به خیر شد.

عالمی نیسی در در رابطه با این سوال مبنی بر اینکه اگر دستور برای تخریب زمین های اطراف منازل مردم است پس تکلیف خانه های مردم که بنیاد مستضعفان خود را مالک آن ها می داند چیست؟ بیان کرد:  از آنجایی که مالک اصلی اراضی این منطقه بنیاد مستضعفان است مردم باید با بنیاد به توافق برسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب منازل روستای ابوالفضل جزو برنامه نیست

تخریب منازل روستای ابوالفضل جزو برنامه نیست