مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 17:202020-08-26بين الملل

چین: آمریکا در فعال سازی مکانیسم ماشه ناکام می ماند


همان طور که سخنگوی وزارت خارجه چین خاطرنشان کرده است شورای امنیت درباره درخواست آمریکا برای فعال کردن سازوکار تحریم علیه ایران به شناخت مشترک نرسیده و شورای امنیت در این باره هیچ اقدامی در پیش نخواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سخنگوی وزارت خارجه چین بار دیگر تاکید کرد که اقدام آمریکا برای فعال کردن ساز و کار تحریم علیه ایران با خواست سایر کشورها مخالف بوده و ناکام خواهد ماند.

جائو لی جیان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در پکن با یاداوری سخنان رییس دوره ای شورای امنیت سازمان ملل افزود: شورای امنیت درباره درخواست آمریکا برای فعال کردن سازوکار تحریم علیه ایران به شناخت مشترک نرسیده و شورای امنیت در این باره هیچ اقدامی در پیش نخواهد گرفت.

این مقام چین تصریح کرد: سخنان رییس شورای امنیت، دیدگاه مشترک اکثر اعضای این نهاد بین المللی است.

وی افزود: وانگ یی وزیر خارجه چین هم پیشتر اکید کرده بود پکن مایل است به اتفاق طرف های دیگر از حل سیاسی و دیپلماتیک مساله هسته ای ایران پشتیبانی کند.

کانادا برای اصلاح اشتباه خود اقدام کند سخنگوی وزارت خارجه چین در ادامه با اشاره به مشکلات موجود در روابط چین و کانادا اعلام کرد: چین مسئول این مشکلات نیست کانادا به روشنی متوجه علت بروز این مشکلات شده و باید ضمن اصلاح اشتباه خود، شرایط را برای با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین: آمریکا در فعال سازی مکانیسم ماشه ناکام می ماند

چین: آمریکا در فعال سازی مکانیسم ماشه ناکام می ماند