مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 17:202020-08-26سياسي

منازل کوی مدرس اهواز واگذار نمی شوند / بررسی مزایده برگزارشده توسط اموال تملیکی


رییس کل دادگستری خوزستان با اشاره به ورود سازمان بازرسی به ماجرای مزایده برگزار شده توسط اموال تملیکی، گفت: این مزایده هیچ دخل و تصرفی در مالکیت مردم در پلاک 2703/2 نخواهد داشت و منازل ساکنان کوی مدرس اهواز تصرف و تخریب نخواهد شد.

- ایسنا/خوزستان رییس کل دادگستری خوزستان با اشاره به ورود سازمان بازرسی به ماجرای مزایده برگزار شده توسط اموال تملیکی، گفت: این مزایده هیچ دخل و تصرفی در مالکیت مردم در پلاک 2703/2 نخواهد داشت و منازل ساکنان کوی مدرس اهواز تصرف و تخریب نخواهد شد.

حجت الاسلام صادق مرادی در جلسه ساماندهی مسائل و مشکلات کوی مدرس اهواز که امروز (5 شهریورماه) در دادگستری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: اراضی کوی مدرس سه بخش است که بخشی از آن تحت مالکیت سازمان املاک تملیکی، بخشی تحت مالکیت افراد و اشخاص و بخش دیگر تحت مالکیت راه و شهرسازی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: به همین دلیل، این موضوع دارای سه بعد است و یک نسخه واحد را نمی توان برای آن در نظر گرفت.

مرادی با اشاره به ورود سازمان بازرسی به ماجرای مزایده برگزار شده توسط اموال تملیکی، بیان کرد: آن چیزی که در خصوص پلاک 2703/2 موضوع مورد بحث است، آن است که این پلاک در مزایده به فروش رفته و فرد خریدار زمین مذکور صراحتا اعلام داشته که هیچ گونه ادعای مالکیت نسبت به اراضی و املاک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منازل کوی مدرس اهواز واگذار نمی شوند / بررسی مزایده برگزارشده توسط اموال تملیکی

منازل کوی مدرس اهواز واگذار نمی شوند / بررسی مزایده برگزارشده توسط اموال تملیکی