مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 17:452020-08-26سياسي

بزودی فرمانده پلیس گمرک منصوب می شود/ مجلس مجازات دزدان را تشدید کند


جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: ایجاد قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در سراسر کشور با هدف مبارزه جدی و قاطعانه با مخلان امنیت عمومی و روانی خانواده ها شکل گرفته و قداره کشان بر روی ناموس و خانواده ها و مخلان مردم دیگر راهی جز تغییر ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار قاسم رضایی امروز در سفر به هرمزگان به بیان نکات مهمی در خصوص اولویت های جدید پلیس و مسائل و موضوعات مرتبط با قاچاق کالا و مبارزه با اراذل و اوباش پرداخت که برگزیده ای از آن در ادامه می آید.

** مبارزه با اراذل و اوباش و کسانی که مخل امنیت عمومی و روانی خانواده ها هستند و فریب هیکل و قداره شان را خورده اند، به شکلی بسیار جدی و قاطعه آغاز شده است مهمترین اولویت کاری نیروی انتظامی است.

   ** قرارگاه مرکزی مبارزه با اراذل و اوباش را در پایتخت و متناظر آن در تمام استان ها و شهرستان ها راه اندازی کرده ایم و دیگر فرصت عرض اندام مخلان امنیت و آرامش مردم وجود نخواهد داشت و به آنان پاسخی پشیمان کننده می دهیم و در این زمینه فرقی میان مجرمان سابقه دار و مجرمان نوظهور وجود ندارد.

** در زمینه مبارزه با قاچاق کالا که خط قرمز رهبری معظم انقلاب اسلامی برای اقتصادی کشور برشمرده شده است، ما مجدانه پای کار ایستاده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزودی فرمانده پلیس گمرک منصوب می شود/ مجلس مجازات دزدان را تشدید کند

بزودی فرمانده پلیس گمرک منصوب می شود/ مجلس مجازات دزدان را تشدید کند