مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 19:302020-08-26اقتصادي

مشارکت 500 میلیارد تومانی قرارگاه خاتم الانبیاء در پروژه های شهری اردبیل


براساس تفاهمنامه امضا شده بین شهرداری و قرارگاه خاتم الانبیاء 500 میلیارد تومان پروژه عمرانی و خدماتی در شهر اردبیل اجرایی و عملیاتی می شود.

- ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل گفت: براساس تفاهمنامه امضا شده بین شهرداری و قرارگاه خاتم الانبیاء 500 میلیارد تومان پروژه عمرانی و خدماتی در شهر اردبیل اجرایی و عملیاتی می شود.

حمید لطف اللهیان پنجم شهریور در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل با اشاره به تذکر نائب رییس شورای شهر در مورد تفریغ بودجه 97 اظهار کرد: در پایان سال 97 به دلیل عدم پیوست پروژه های مشارکتی در مجموع عملکرد شهرداری 50 میلیارد تومان اعتبار به ثبت نرسیده و به همین دلیل تفریغ بودجه سال 97 با تاخیر و تعلل روبرو شده است.

وی خاطرنشان کرد: اخیرا شهرداری حسابرسی را معرفی کرده تا تفریغ بودجه 97 و 98 به انجام برسد که قطعا به صورت شفاف گزارش های نهایی تقدیم شورای شهر خواهد شد.

شهردار اردبیل به لایحه اجرای پروژه های مدیریت شهری با همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء اشاره کرد و گفت: با پیگیری استاندار اردبیل و نمایندگان این استان در مجلس توافق نهایی با قرارگاه انجام شده تا به ارزش 500 میلیارد تومان پروژه های متعدد عمران شهری از تقاطع غیرهمسطح گرفته تا سایت دفن زباله اجرایی و عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 500 میلیارد تومانی قرارگاه خاتم الانبیاء در پروژه های شهری اردبیل

مشارکت 500 میلیارد تومانی قرارگاه خاتم الانبیاء در پروژه های شهری اردبیل