مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 شهریور 1399 ساعت 22:052020-08-26پزشكي

نکاتی که پیش از اهدای خون باید بدانید


«نذرخون» واژه ای است که این روزها زیاد از آن صحبت می شود؛ حرکتی خیرخواهانه که با قرار گرفتن در ایام عزادازی های ماه محرم بیش از گذشته نسبت به آن تاکید می شود، - نذرخون واژه ای است که این روزها زیاد از آن صحبت می شود؛ حرکتی خیرخواهانه که با قرار گرفتن در ایام عزادازی های ماه محرم بیش از گذشته نسبت به آن تاکید می شود، آنهم در شرایطی که کووید19 توانسته ذخایرخونی کشور را تحت تاثیر قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افزایش جمعیت، بروز حوادث و سوانح، گسترش روش های تشخیصی درمانی در زمینه بیماران سرطانی و ژنتیکی، انجام اعمال پیچیده جراحی و.

منجر به افزایش نیاز بشر به فرآورده های خونی شده است از این رو افرادی هستند که به عنوان اهداکنندگان مستمر خون شناسایی می شوند و از تمامی راه های انتقال بیماری های مختلف خونی مطلع هستند.

این افراد بهترین منبع تامین خون در کشور در مواقع اضطراری هستند اما، نباید فراموش کنیم به جز اهداکنندگان مستمر، اهدای خون توسط سایر افراد می تواند به حفظ ذخایر خونی کشور کمک کند.

اما اکنون با توجه به شرایط پاندمی کرونا که آثار آن بر تمام جنبه های زندگی بشر احساس می شود، نیاز به اهدای خون نیز پیش از گذشته احساس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکاتی که پیش از اهدای خون باید بدانید

نکاتی که پیش از اهدای خون باید بدانید