مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 06:202020-08-27سياسي

مسئولان، اخلاق و انصاف شهیدان رجایی و باهنر را الگو قرار دهند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد: مسئولان، اخلاق، انصاف و خدمت خالصانه شهید رجایی و شهید باهنر را الگو قرار دهند.

- ایسنا/زنجان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تاکید کرد: مسئولان، اخلاق، انصاف و خدمت خالصانه شهید رجایی و شهید باهنر را الگو قرار دهند.

حجت الاسلام علی ناصر در گفت وگو با ایسنا، ضمن تسلیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار کرد: عزاداری امسال با سال های گذشته تفاوت دارد و عزاداران با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، عشق خود را به نوعی دیگر به سید و سالار شهیدان به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به شهادت شهیدان رجایی و باهنر و گرامی داشت هفته دولت، بیان کرد: تلاش های شهیدان رجایی و باهنر از تاریخ انقلاب فراموش نخواهد شد؛ چراکه الگوی اخلاق و مجاهدت در راه حق هستند و از زمانی که جرقه های انقلاب زده شد، با امام خمینی (ره) همراهی کردند و با پیروزی انقلاب در مسئولیت های خطیر رییس جمهور و نخست وزیر، رسالت خویش را به انجام رساندند.

این مسئول یادآور شد: در سال 57 و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان که موقعیت خود را در خطر دیدند، راهبردی را در پیش گرفتند تا ستون های انقلاب را یکی پس از دیگری از میان بردارند و به سمت ترور شخصیت ها رفتند اما با شهادت شخصیت های برجسته، نهال انقلاب مستحکم تر شد و به برک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان، اخلاق و انصاف شهیدان رجایی و باهنر را الگو قرار دهند

مسئولان، اخلاق و انصاف شهیدان رجایی و باهنر را الگو قرار دهند