مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 06:552020-08-27اقتصادي

ضرورت توجه به تولید محصولات صادرات محور


معاون دیپلماسی امور اقتصادی وزیر امور خارجه گفت: محصولات صادرات محور و ارزآور باید در اولویت تولیدات باشند.

- غلامرضا انصاری پیش از ظهر امروز در جلسه گفت وگوی دولت با بخش خصوصی در گمرک بیله سوار ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم و گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: بحث گفت وگوی دولت و بخش خصوصی در استان اردبیل یک کار پسندیده است و نارسایی های اقتصادی در این جلسه مطرح و جوانب کار بررسی می شود.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به صادرات کالا افزود: مرز مشترک استان اردبیل با کشور آذربایجان فرصتی مناسب برای صادرات کالا به این کشور دوست و همسایه است.

معاون دیپلماسی امور اقتصادی وزیر امور خارجه به اهمیت مرز مشترک بین ایران و آذربایجان تاکید کرد و بیان داشت: هرگونه مسائل مالی و ارزی صادرات و واردات از ناحیه تنها مرجع قانونی که در حال حاضر بانک مرکزی است اتفاق می افتد و نیازهای اساسی از طریق این مرجع تامین می شود.

انصاری تصریح کرد: محصولاتی که صادرات دائمی و بازار پایدار و همچنین ارز آوری بیشتری برای کشور داشته باشد باید در اولویت تولیدات باشند.

ایجاد بارانداز ریلی شمال استان مسیر را برای صادرات محصولات کشاورزی باز می کند اکبر بهنام جو استاندار اردبیل نیز در این جلسه اظهار داشت: ایجاد بار انداز ریلی در منطقه تازه کند ـ پارس آباد مسیر را برای ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به تولید محصولات صادرات محور

ضرورت توجه به تولید محصولات صادرات محور