مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 07:502020-08-27اقتصادي

دو خانه هلال روستایی در بخش مرکزی ساوه افتتاح شد


در مراسمی که صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان شهرستان ساوه برگزار شد، دو خانه هلال روستایی در روستاهای نورعلیبیک و سقانلیق از توابع بخش مرکزی افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه در مراسمی که صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان شهرستان ساوه برگزار شد , دو خانه هلال روستایی در روستاهای نورعلیبیک و سقانلیق از توابع بخش مرکزی افتتاح شد.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه در آیین افتتاح دو خانه هلال روستایی گفت : دو خانه هلال روستایی پیشتر در روستاهای لالایین و قلعه شیرخان افتتاح شده اند که افتتاح دو خانه هلال امروز در روستاهای نورعلیبیک و سقانلیق  مجموعا 4 خانه هلال در سطح شهرستان دایر شده است .

سید لقمان حسینی افزود : جمعیت هلال احمر شهرستان در جهت گسترش شبکه داوطلبی در مناطقی مانند روستاها که به منابع و امکانات امداد دسترسی مستقیم نداشته یا به سختی دسترسی دارند , جهت سازماندهی داوطلبان متقاضی اقدام به ایجاد خانه های هلال خواهد کرد .

وی تصریح کرد : داوطلبان در روستاها که متقاضی گذراندن دوره های آموزشی هلال احمر و فراگیری آموزش های لازم برای استفاده در زمان حوادث هستند در این خانه ها سازماندهی خواهند شد تا در مواقع مورد نیاز با تشکیل تیم های امدادی از بین همین افراد بحث امداد رسانی با سرعت بالاتری صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو خانه هلال روستایی در بخش مرکزی ساوه افتتاح شد

دو خانه هلال روستایی در بخش مرکزی ساوه افتتاح شد