مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 09:202020-08-27اقتصادي

امنیت و آرامش امروز جامعه را مدیون حمایت های دستگاه قضایی هستیم


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به وجود فضای مناسب برای سرمایه گذاری در استان گفت: امنیت و احساس امنیت حاکم در استان، پایه و اساس همه فعالیت ها در بخش های مختلف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا پورمحمدی ظهر امروز در دیدار مسئولان قضایی استان با وی به مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: همه دستاوردها و موفقیت های دولت در سایه امنیت و آرامش حاکم بر جامعه به دست آمده و این امنیت، مدیون همدلی و تعامل بین همه بخش ها بویژه همکاری دستگاه قضایی است.

وی افزود: در سال گذشته به رغم مشکلات ناشی از تحریم های اقتصادی، صادرات استان در سال گذشته 50 درصد افزایش یافته و یکصد واحد تولیدی به چرخه تولید بازگشته اند که دستگاه قضایی در این زمینه نقش بزرگی داشته است.

وی با بیان اینکه فضای کلی استان در جهت حمایت از سرمایه گذاری است، افزود: در حال حاضر هیچ مانع جدی بر سر راه سرمایه گذاری در استان وجود ندارد و دستگاه قضایی نیز پشتیبان فعالیت های اقتصادی در استان است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از همراهی و تعامل دستگاه قضایی در بحث مدیریت بیماری کرونا قدردانی کرد و گفت: در حوزه های مختلف برای برداشتن موانع از همکاری و حمایت دستگاه قضایی بهره برده ایم که شایسته قدردانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت و آرامش امروز جامعه را مدیون حمایت های دستگاه قضایی هستیم

امنیت و آرامش امروز جامعه را مدیون حمایت های دستگاه قضایی هستیم