مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 09:252020-08-27ورزشي

پرسپولیس به تعهداتش عمل نکرده است/ پیشنهاهای خارجی را رد کردم


استاد بزرگ شطرنج ایران با اشاره به بدعهدی باشگاه پرسپولیس گفت: این باشگاه هنوز مبلغ قراردادم را پرداخت نکرده است و پیگیری در این زمینه ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آرین غلامی بعدازظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه اختتامیه مسابقات فرهنگی ورزشی دانشجویان در ساری با اشاره به اینکه مسابقات در شرایط کرونایی به شیوه مجازی و آنلاین برگزار می شود، افزود: با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشتم و تاکنون هیچیک از توافقات و مبلغ قرارداد پرداخت نشده است.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات با فدراسیون اظهار داشت: در حال حاضر فدراسیون با سرپرست اداره می شود و امیدواریم فردی که مدنظر بچه های شطرنج هست، رأی بیاورد تا اوضاع بد فدراسیون و بدهی ها حل شود و بعدز انتخابات روزهای خوبی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه برگزاری آنلاین مسابقات مشکلات خاص خود را دارد و احتمال اینکه تقلب بیشتر شود وجود دارد، گفت: با اینکه دوربین وجود دارد اما باز مشکلات خاص هست از این رو سعی کردم در مسابقاتی که رسمی تر هست، شرکت کنم زیرا چک کردن بازیکنان بهتر صورت می گیرد.

غلامی با بیان اینکه مازندران یکی زا قطب های شطرنج کشور است، افزود: متأسفانه به دلیل نداشتن مربیان در سطح بالاتر از پیشرفت ورزشکاران کاسته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس به تعهداتش عمل نکرده است/ پیشنهاهای خارجی را رد کردم

پرسپولیس به تعهداتش عمل نکرده است/ پیشنهاهای خارجی را رد کردم