مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 11:352020-08-27بين الملل

توسعه همکاری های امنیتی و نظامی؛ محور رایزنی های وزیر دفاع فرانسه در عراق


رییس جمهورعراق امروز (پنجشنبه) در دیدار وزیر دفاع فرانسه بر لزوم حمایت از تلاش های عراق برای محافظت از حاکمیت، امنیت، ثبات و عدم مداخله در امور داخلی این کشور تاکید کرد.

- توسعه همکاری های امنیتی و نظامی؛ محور رایزنی های وزیر دفاع فرانسه در عراق رییس جمهورعراق امروز (پنجشنبه) در دیدار وزیر دفاع فرانسه بر لزوم حمایت از تلاش های عراق برای محافظت از حاکمیت، امنیت، ثبات و عدم مداخله در امور داخلی این کشور تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، برهم صالح، رییس جمهور عراق امروز (پنجشنبه) ضمن استقبال از فلورانس پارلی، وزیر دفاع فرانسه بر ضرورت گسترش تلاش های بین المللی برای ادامه جنگ علیه تروریسم، نابودی کانون های آن که تهدیده کننده امنیت و صلح است، تقویت همکاری و هماهنگی برای مبارزه با اشکال افراط گرایی تاکید کرد.

وی در این دیدار به اهمیت رایزنی و اقدام مشترک با اتحادیه اروپا برای تحکیم ثبات در منطقه و رهایی آن از بحران ها و تنش های بیشتراشاره کرد.

صالح همچنین اهمیت توقف اقدامات نظامی ترکیه در خاک عراق که نقض حاکمیت این کشور و قوانین بین المللی و نیز منشورهای بین المللی و روابط همسایگی است را مورد بررسی قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه همکاری های امنیتی و نظامی؛ محور رایزنی های وزیر دفاع فرانسه در عراق

توسعه همکاری های امنیتی و نظامی؛ محور رایزنی های وزیر دفاع فرانسه در عراق