مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 16:102020-08-27اجتماعي

عضویت بیش از 33 هزار نفر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: هم اکنون 56 واحد ثابت و 2 واحد پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان فعالیت دارد که بیش از 33 هزار نفر عضو دارند.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: هم اکنون 56 واحد ثابت و 2 واحد پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح استان فعالیت دارد که بیش از 33 هزار نفر عضو دارند.

سیدمحمد قلمکاریان عصر امروز (پنجشنبه_ 6 شهریورماه) در دیدار با مسئولان شهرستان اردستان، اظهار کرد: در شهرستان اردستان هم اکنون دو مرکز فعالیت های ویژه ای را در عرصه کودکان و نوجوانان دارند.

کانون های پرورش فکری فعالیت هایی در بخش علمی، هنری، ادبی و دینی دارد و فعالیت هایی را به صورت تخصصی ویژه کودکان 4 تا 7 سال انجام می دهد.

وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردستان، فعالیت های شاخصی را در مناسبت های مختلف داشته، افزود: در دیداری که با مسئولان شهرستان انجام شد رایزنی هایی برای راه اندازی مرکز زواره و واحد سیار در شهرستان انجام دادیم و امیدواریم به زودی این دو پروژه به نتیجه برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان با بیان اینکه یکی از اقدامات ارزشمند این کانون ها راه اندازی واحدهای سیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت بیش از 33 هزار نفر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان

عضویت بیش از 33 هزار نفر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان