مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 17:502020-08-27سياسي

نماینده کاشمر از افتتاح طرح بهسازی گلزار شهدای اوندر خودداری کرد


نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی به نشانه اعتراض از نحوه طرح بهسازی گلزار شهدای اوندر، از افتتاح آن خودداری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، حجت الاسلام جواد نیک بین امروز که به منظور افتتاح گلزار شهدای روستای اوندر شهرستان کوهسرخ دعوت شده بود، پس از مشاهده طرح اجرا شده و نیز نارضایتی والدین شهدا، از افتتاح این طرح خودداری کرد و گفت: اگرچه هزینه زیادی برای بهسازی گلزار شهدا در این روستا شده است، اما این اجرای طرح و استفاده از مصالح در این منطقه با توجه به شرایط آب و هوایی اشتباه است.

نماینده مردم کوهسرخ یادآور شد: با توجه به مصالح استفاده شده، امکان حضور و تردد والدین و خانواده های شهدا در تابستان و زمستان عملا وجود دارد.

وی با بیان اینکه تعدادی از والدین شهدا پس از این بهسازی نسبت به این اقدام معترض بودند، بیان کرد: زمانی طرح های بهسازی مزار شهدا را افتتاح خواهیم کرد که در آن از بهترین وضع موجود اعم از نوع و شکل کار استفاده شده باشد.

نیک بین تاکید کرد: زمانی این طرح ها و اقدامات خوب و مؤثر خواهد بود که والدین و خانواده های شهدا راضی باشند.

  گفتنی است؛ اهالی روستای اوندر از توابع شهرستان کوهسرخ  20 شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است که یکی از این شهدا، شهید احمد رضایی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده کاشمر از افتتاح طرح بهسازی گلزار شهدای اوندر خودداری کرد

نماینده کاشمر از افتتاح طرح بهسازی گلزار شهدای اوندر خودداری کرد