مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 شهریور 1399 ساعت 18:352020-08-27اقتصادي

طرح های سرمایه گذاری شهرستان طارم با 300 میلیارد ریال افتتاح شد


طرح های سرمایه گذاری شهرستان طارم با 300 میلیارد ریال اعتبار همزمان با چهارمین روز هفته دولت با حضور استاندار زنجان و شماری از مسوولان این استان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان، پروژه های آماده بهره برداری شده برای هفته دولت در شهرستان طارم با حضور مسؤولان استان در این شهرستان افتتاح شد، پروژه برق رسانی اراضی شیب دار روستاهای هزارود علیا، کلتان- جزلاندشت، دهنه و ونیسر با مجموع 120 میلیارد ریال اعتبار و پروژه های نیرو رسانی شرکت توزیع برق شهرستان با مجموع اعتبار 51 میلیارد و 337 میلیون ریال از جمله طرح های به بهره برداری رسیده در شهرستان طارم است.

پروژه های برق رسانی پمپاژهای زمین های شیب دار شهرستان طارم شامل، احداث شبکه فشار هوایی به طول 46کیلومتر، احداث شبکه فشار متوسط زمینی به طول چهار کیلومتر، توسعه و تخصیص چهار دستگاه فیدر فشار متوسط از پست فوق توزیع چورزق و احداث 6 دستگاه پست فشار متوسط زمینی با ظرفیت منصوبه 4 هزار و 850 کیلوولت است.

آبیاری تحت فشار روستاهای مامالان به میزان 60 هکتار، کهریز خرم آباد 306 هکتار و زهترآباد به میزان 255 هکتار با مجموع اعتبار 127 میلیارد و 852 میلیون ریال از دیگر طرح های مربوط به هفته دولت در شهرستان طارم بود که عملیات اجرایی آنها با حضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های سرمایه گذاری شهرستان طارم با 300 میلیارد ریال افتتاح شد

طرح های سرمایه گذاری شهرستان طارم با 300 میلیارد ریال افتتاح شد