مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 04:152020-08-28دانش

بحران بودجه دانشگاه ها در ترم جدید/ نگرانی از افت فعالیت های پژوهشی


رییس دانشگاه علم و صنعت بدهی های انباشته دانشگاه ها را به عنوان یکی از چالش های ترم جدید برشمرد و گفت: تحت الشعاع قرار گرفتن فعالیت پژوهشی هیات علمی از دیگر مشکلات پیش روی دانشگاه هاست.

- جبار علی ذاکری در گفتگو با با مشکلاتی رو به رو شده اند و در واقع آموزش مجازی، جذب چنین دانشجویانی را و نیز بخشی از منابع درامدی دانشگاه را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

رییس دانشگاه علم و صنعت محدودیت در روند ارائه رساله و پایان نامه دانشجویان دکتری و بعضا ارشد را یکی دیگر از مشکلات در ترم آتی برشمرد و گفت: به طور مثال در ترم آتی حضور دانشجویان در آزمایشگاه های تحقیقاتی به دلیل رعایت پروتکل ها، با محدودیت رو به رو می شود و این شرایط افتی را در انتشار دستاوردهای پژوهشی در پی خواهد داشت.

وی گفت: با این وجود اما همکاران با تمام توان سعی دارند که متناسب با شرایط جدید راهکارهایی را برای جلوگیری از این افت پیدا کنند.

ذاکری با تاکید بر اینکه باید از نقطه نظر دیگری نیز شرایط موجود را بررسی کرد، اظهار داشت: بر این باور هستم که در کنار برشمردن چالش ها و تلاش در جهت رفع آن ها، می توان به این برهه زمانی، به فرصتی مناسب برای اصلاح ضوابط، دستورالعمل ها، مقررات (آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، فرهنگی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران بودجه دانشگاه ها در ترم جدید/ نگرانی از افت فعالیت های پژوهشی

بحران بودجه دانشگاه ها در ترم جدید/ نگرانی از افت فعالیت های پژوهشی