مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 05:152020-08-28اقتصادي

کاهش تراز دریاچه ارومیه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته


رییس استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: در حال حاضر دریاچه ارومیه 3 میلیارد و 610 میلیون مترمکعب آب دارد که این میزان در مدت زمان مشابه سال گذشته 3 میلیارد و 870 میلیون مترمکعب بود و تراز فعلی دریاچه ارومیه 1271.

- فرهاد سرخوش در گفت وگو خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به آخرین وضعیت دریاچه ارومیه اظهار داشت: در حال حاضر دریاچه ارومیه 3 میلیارد و 610 میلیون مترمکعب آب دارد که این میزان در مدت زمان مشابه سال گذشته 3 میلیارد و 870 میلیون مترمکعب بود و تراز فعلی دریاچه ارومیه 1271.

36 متر است که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 9 سانتیمتر کاهش دارد.

وی تصریح کرد: با تصویب دولت، مبلغ 6409 میلیارد و 490 میلیون ریال اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای برای طرح های مصوب کارگروه نجات دریاچه ارومیه، پس از کسر اعتبار مصوب سال 99 برای عملیات اجرایی مربوط و به منظور مدیریت خشکسالی در حوضه آبریز دریاچه ارومیه، اختصاص یافت.

رییس استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه ادامه داد: دولت همچنین دستگاه های اجرایی مربوط را موظف کرد آن بخش از اعتبارات را که از محل منابع عمومی در قالب جدول مربوط تعیین شده است، در اولویت تخصیص و پرداخت خود قرار داده و سهم حوضه آبریز دریاچه ارومیه را در موافقتنامه مربوط اعمال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تراز دریاچه ارومیه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته

کاهش تراز دریاچه ارومیه نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته