مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 05:402020-08-28ورزشي

سوتی بی سابقه پرسپولیس در قرارداد با استوکس


باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب در قرارداد مهاجم سابق ایرلندی نوشته است که اختلاف طرفین در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال ایران بررسی شود درحالی که آرای این کمیته در دعوای بین‌المللی اجرایی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، پس از اینکه مشخص شد آنتونی استوکس که پرسپولیسی‌ها قرارداد داشت، دیگر حاضر نیست به تهران برگردد، مدیران وقت باشگاه مدعی شدند چنان قرارداد محکمی با مهاجم ایرلندی منعقد کرده‌اند که نه تنها او با جریمه مواجه خواهد شد، بلکه محرومیت در انتظارش خواهد بود.

در همان روزها پس از فسخ قرارداد استوکس، همه منتظر بودند باشگاه از او به فیفا شکایت کند اما این اتفاق رخ نداد.

نکته عجیب ماجرا اینجاست که در قرارداد استوکس و پرسپولیس‌، مرجع رسیدگی به اختلافات کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال ایران تعیین شده است.

این یعنی اگر هریک از طرفین دچار مشکل شد، باید شکایت خود را به فدراسیون فوتبال ایران ببرد درحالی که آرای کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال ایران، در مجامع بین‌المللی قابلیت اجرایی ندارد.

باشگاه پرسپولیس هم پس از فسخ قرارداد استوکس برای پیگیری حقوق خود، به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال ایران شکایت می‌کند که تا این لح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوتی بی سابقه پرسپولیس در قرارداد با استوکس

سوتی بی سابقه پرسپولیس در قرارداد با استوکس