مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 07:352020-08-28سياسي

منازل روستای ابوالفضل تخریب نشدند


تخریب های انجام شده در روستای ابوالفضل هیچ ارتباطی با منازل مسکونی مردم منطقه نداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فیلم منتشرشده در رابطه با تخریب منازل روستایی ابوالفضل مربوط به تخریب منازل مردم نبوده و مأمورین حسب وظیفه تابه حال نیز چندین مرتبه در منطقه حضور یافتند و با تصرفات غیرقانونی افراد زمین خوار و فرصت طلب برخورد کردند.

وی افزود: تخریب روز گذشته هیچ ارتباطی با منازل مسکونی مردم نداشته و متأسفانه اطلاعات غلطی مبنی بر حضور مأمورین جهت تخریب منازل به مردم روستای ابوالفضل داده شد.

فرماندار اهواز گفت: افراد فرصت طلب با زمینه ای که ایجاد کرده بودند مردم را جلو انداخته اند و با مأمورین درگیر شدند که در این اتفاق چندین نفر از مأمورین اجرایی شهرداری و نیروی انتظامی زخمی شدند.

وی ادامه داد: سند مالکیت منطقه مربوط به بنیاد مستضعفان است اما باید تصمیمی گرفته شود که حق مردم رعایت شود و درحال حاضر تصمیم گیری برای مشخص کردن مکانی جهت آنکه در اختیار مردم قرار بگیرد، شروع شده است.

عالمی نیسی تصریح کرد: مردم روستای ابوالفضل این اطمینان را داشته باشند که تصمیمی گرفته خواهد شد که حق مردم ضایع نشود چراکه مقصر اصلی این ماجرا افراد زمین خواری است که توسط دستگاه قضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منازل روستای ابوالفضل تخریب نشدند

منازل روستای ابوالفضل تخریب نشدند