مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 08:002020-08-28پزشكي

اختصاص 1000 تخت بیمارستانی به مراکز درمانی کردستان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم 1000 تخت به تخت های بیمارستانی استان کردستان اضافه شد.

- ایسنا/کردستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در دولت یازدهم و دوازدهم 1000 تخت به تخت های بیمارستانی استان کردستان اضافه شد.

صدیق جدیدالاسلامی امرور(7شهریور) با اشاره به عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم معاونت درمان دانشگاه اظهار کرد: اجرای برنامه بسته های هفت گانه طرح تحول نظام سلامت از سال 93 و برنامه ماندگاری پزشکان در استان های محروم از جمله این اقدامات است.

وی با اشاره به برنامه مقیمی، افزود: در برنامه پزشکان متخصص مشمول برنامه مقیمی در کل استان کردستان تعداد 17 مجوز از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در هشت رشته صادر شده است که تا پایان دی ماه سال 97 حدود 94 درصد از مجوزهای صادره فعال و 90 نفر متخصص در این برنامه در شهرستان های مختلف استان بکارگیری شده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کردستان، بیان کرد: برنامه ارتقاء کیفیت هتلینگ بیمارستان ها، تعمیر و بهسازی به ارزش 372 میلیارد ریال و خرید تجهیزات سرمایه ای به ارزش 59 میلیارد ریال تا پایان دی ماه 97 در این ایام صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 1000 تخت بیمارستانی به مراکز درمانی کردستان

اختصاص 1000 تخت بیمارستانی به مراکز درمانی کردستان