مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 08:352020-08-28سياسي

جمع آوری 100 میلیون ریال نذورات نقدی توسط دانشگاه آزاد اسلامی داران


مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان فریدن گفت: 100 میلیون ریال نذورات نقدی توسط هیئت دانشگاه آزاد اسلامی داران جمع آوری و مقرر شد با این مبلغ گوسفند خریداری و در میان نیازمندان توزیع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازهر ساله در فریدن با برگزاری مجالس عزاداری همراه بوده است و مردمان این منطقه ارادتی ویژه به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دارند و برای انجام امور دینی و مذهبی پیشتاز هستند به نوعی که آیین های محرم هر ساله با شکوه خاصی برگزار می شد.

عزاداری سیار در سطح شهر فریدن وی تصریح کرد: امسال به خاطر شیوع بیماری امکان برگزاری مراسم در داخل حسینیه ها و فضاهای سربسته وجود ندارد و محوطه مدارس برای برگزاری مراسمات و عزاداری تاسوعا و عاشورا در فریدن آماده شده است.

بهرامی تاکید کرد: در بحث جمع آوری نذورات ماه محرم اطلاع رسانی شده است و شهروندان عزیز نذورات خود را به صورت خشک تهیه یا به صورت بسته های مواد غذایی تهیه و در بین مردم توزیع می کنند.

وی تاکید کرد: هیئت دانشگاه آزاد اسلامی فریدن مبلغ 100 میلیون ریال نذورات جمع آوری شده است که مقرر شد با این مبلغ گوسفند خریداری شود و در کشتارگاه با رعایت موارد بهداشتی ذبح و میان نیازمندان توزیع شود.

وی در ادامه با اشاره به شرایط موجود باز هم عزاداران را به رعایت نکات بهداشتی دعوت کرد و گفت: ضمن گرامیداشت ایام عزاداری ابا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 100 میلیون ریال نذورات نقدی توسط دانشگاه آزاد اسلامی داران

جمع آوری 100 میلیون ریال نذورات نقدی توسط دانشگاه آزاد اسلامی داران