مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 09:252020-08-28سياسي

دولت در سال پایانی به فکر معیشت مردم و اقتصاد کشور باشد


امام جمعه صومعه سرا با اشاره به سال پایانی خدمت دولت تدبیر و امید، تأکید کرد: دولت در این سال باید با تلاش مضاعف به فکر معیشت مردم و اقتصاد کشور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد مهدی راشد نوری در خطبه های نماز جمعه این هفته صومعه سرا در مصلای مسجد جعفری با اشاره به اینکه مجالس امام حسین باید انسان ساز باشد، اظهار کرد: بانیان هیئت های مذهبی و هیئت های امنای مساجد، مداحان و روضه خوانان باید به این نکات توجه خاص داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه عظمت حماسه عاشورا و کربلا به جنبه معنویت و روحانیت آن است، افزود: کربلا نمایشگاه روحانیت و معنویت و اخلاق عالی انسانیت است.

امام جمعه صومعه سرا با اشاره به اینکه متأسفانه اهل منبر بیشتر جنبه فاجعه بودن کربلا را بزرگ می کنند تا عواطف و احساسات مخاطبان برانگیخته شود، گفت: کربلا جلوه گاه همه صفات و خصلت های ارزشمند انسانی است باید بتوانیم در مجالس خود صفات آموخته شده در مکتب حسینی را ترویج دهیم.

راشد نوری با تأکید بر ضرورت رعایت دستور العمل های بهداشتی در برگزاری مراسم عزاداری در روزهای باقیمانده از دهه نخست محرم ، تصریح کرد: باز تکرار می کنیم به راه انداختن دسته جات عزاداری در سطح شهر و روستا ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در سال پایانی به فکر معیشت مردم و اقتصاد کشور باشد

دولت در سال پایانی به فکر معیشت مردم و اقتصاد کشور باشد