مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 11:002020-08-28اجتماعي

نظارت 71 اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی اصفهان در ایام تاسوعا و عاشورا


مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان از نظارت 71 اکیپ ثابت وسیار دامپزشکی اصفهان بر ذبح دام های نذری در ایام محرم به ویژه تاسوعا و عاشورای امسال خبر داد.

- شهرام موحدی در گفت و گو با و فاصله گذاری های اجتماعی، از کشتار دام خارج از نظارت بهداشتی خودداری شود و کشتار فقط در سطح کشتارگاه های دام انجام شود.

موحدی با تاکید بر این نکته که شهروندان می بایست دام خود را از میادین و مکان های مجاز عرضه دام زنده تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند، تصریح کرد: تمامی 31 کشتارگاه دام استان اصفهان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی امسال از ساعت 7 صبح الی 13 فعال بوده و خدمات خود را به عموم هم استانی ها و هیئت های مذهبی ارائه می دهند.

وی با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی توسط شهروندان و با اشاره به اهمیت توجه به بیماری تب کریمه کنگو، افزود: به تمامی شهروندان و تمامی مسئولان هیئت های مذهبی استان اصفهان توصیه می شود، گوشت قربانی را به مدت حداقل 24 ساعت در یخچال (دمای صفر تا 4 درجه) نگهداری کرده و سپس برای طبخ غذا استفاده کنند.

مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان گفت: در این ایام مردم می توانند با تلفن 1512 تماس بگیرند و راهنمایی و مشاوره لازم را از کارشناسان شبکه های دامپزشکی در سراسر استان دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت 71 اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی اصفهان در ایام تاسوعا و عاشورا

نظارت 71 اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی اصفهان در ایام تاسوعا و عاشورا