مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 شهریور 1399 ساعت 12:202020-08-28ورزشي

انصراف کرمانشاه از حضور در لیگ برتر کشتی


رییس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: روز گذشته(ششم شهریور) انصراف کرمانشاه از حضور در لیگ برتر کشتی را به رییس سازمان لیگ اعلام کردیم.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: روز گذشته(ششم شهریور) انصراف کرمانشاه از حضور در لیگ برتر کشتی را به رییس سازمان لیگ اعلام کردیم.

محمدحسین محبی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به بدقولی وزارت نفت برای حمایت مالی از تیم کرمانشاه جهت حضور در رقابت های لیگ برتر کشتی، اظهار کرد: از حدود چند هفته پیش رایزنی های زیادی از طرف مسئولین ورزش استان با وزارت نفت صورت گرفت تا به قولی که برای حمایت مالی از تیم کشتی کرمانشاه داده بودند، عمل کنند.

وی افزود: حتی در آخرین پیگیری هم دو روز پیش مدیرکل ورزش و جوانان استان دوباره به وزارت نفت رفت که این بار نیز وعده دادند در کمترین زمان پول را به حساب هیات واریز می کنند.

رییس هیات کشتی استان کرمانشاه یادآورشد: اگر وزارت نفت پول مورد نیاز را به حساب هیات واریز می کرد، می توانستیم با کشتی گیران استان قرارداد ببندیم، اما هرچه صبر کردیم این اتفاق نیفتاد.

وی اضافه کرد: براساس وعده هایی که وزارت نفت داده بود، هفته قبل هم در قرعه کشی لیگ حضور پیدا کردیم، اما در تماسی که دیروز(پنجشنبه) رییس سازمان لیگ با من داشت، اعلام کردم که از حضور در لیگ منصرف شده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف کرمانشاه از حضور در لیگ برتر کشتی

انصراف کرمانشاه از حضور در لیگ برتر کشتی