مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 شهریور 1399 ساعت 02:202020-08-28سياسي

بدون عشق تو عالم کجا بها دارد


گشتی میان تکیه ها و حسینیه های قدیمی تهران نشان می دهد که هر کدام از آنها بنا به شرایط فیزیکی خود، شیوه ای را برای انطباق با پروتکل های ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا در نظر گرفته اند؛ - گشتی میان تکیه ها و حسینیه های قدیمی تهران نشان می دهد که هر کدام از آنها بنا به شرایط فیزیکی خود، شیوه ای را برای انطباق با پروتکل های ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا در نظر گرفته اند؛ همگی سیاه پوشند و در تب و تاب ظهر عاشورا.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اعتماد نوشت: در سوگ محرم، تهران سیاه پوش و عزادار است.

صدای طبل ها شبانه در کوچه و پس کوچه ها به گوش می رسد و بیرق های سیاه از هیات ها، تکیه ها و حسینیه های شهر بالا رفته اند و زیر آفتاب نیمه جان شهریور می درخشند.

عزاداران محرم در گوشه و کنار شهر در حال آماده شدن برای عزاداری تاسوعا و عاشورا هستند و شیوع کرونا تنها تغییرات کوچکی را در نحوه عزاداری وارد کرده است حالا هیات ها و حسینیه های تهران برای رعایت سلامت مردم ترجیح می دهند غذای خشک توزیع کنند، هزینه چای و قند را به دست نیازمندان برسانند و اگر فضای باز مناسبی برای عزاداری ندارند، مراسم عزاداری را به صورت مجازی برگزار کنند.

گشتی میان تکیه ها و حسینیه های قدیمی تهران نشان می دهد که هر کدام از آنها بنا به شرایط فیزیکی خود، شیوه ای را برای انطباق با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون عشق تو عالم کجا بها دارد

بدون عشق تو عالم کجا بها دارد