مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 شهریور 1399 ساعت 02:402020-08-28بين الملل

ترامپ معترضان علیه نژادپرستی در آمریکا را «گروهی آدمکش» خواند


رییس جمهور آمریکا شهروندانی را که در اعتراض به سیاستهای تبعیض نژادی در آمریکا روز پنج شنبه در مقابل بنای یادبود لینکلن در شهر واشنگتن دی.

سی تظاهرات کردند، - آدمکش خواند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا روز جمعه در یک سخنرانی خطاب به حامیان خود در ایالت نیوهمپشایر ادعا کرد معترضانی که پنج شنبه شب در شهر واشنگتن دی.

سی و همزمان با سخنرانی وی در کنوانسیون ملی جمهوریخواه گردهمایی اعتراضی برگزار کردند، افرادی جانی و آدمکش هستند.

وی مدعی شد که افراد شرکت کننده در سخنرانی وی در کاخ سفید پس از خروج از محل به درون دسته ای آدم کش رفته اند… افرادی که معترضان صلح جویی نبودند، بلکه آدمکش بودند .

گفتنی است که همزمان با ایراد سخنرانی ترامپ در کاخ سفید معترضان به سیاستهای نژادپرستانه وی در محوطه بیرونی کاخ سفید تظاهرات کرده و در بوقهایی دمیدند که صدای آن به گوش شرکت کنندگان در این سخنرانی می رسید.

ظرف ماههای گذشته و در پی قتل فجیع یک شهروند سیاهپوست به نام جورج فلوید به دست مأموران پلیس سفیدپوست در شهر مینیاپلیس ایالت مینه سوتا، شهر واشنگتن دی.

سی و خیابانهای مجاور کاخ سفید نیز همچون بسیاری از شهرهای دیگر ایالات متحده شاهد تظاهرات مکرر علیه خشونت پلیس و نژادپرستی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ معترضان علیه نژادپرستی در آمریکا را «گروهی آدمکش» خواند

ترامپ معترضان علیه نژادپرستی در آمریکا را «گروهی آدمکش» خواند