مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 شهریور 1399 ساعت 07:402020-08-29بين الملل

حکم دادگاه عالی رژیم صهیونیستی که صدای فلسطینی ها و اسراییلی ها را با هم درآورد


حکم دادگاه عالی رژیم صهیونیستی مبنی بر اجازه مصادره بخشی از اراضی متعلق فلسطین و تخلیه شهرک واقع در بخش دیگر این اراضی تصرف شده، هر دو طرف شهرک نشینان و فلسطین را عصبانی کرد.

- حکم دادگاه عالی رژیم صهیونیستی مبنی بر اجازه مصادره بخشی از اراضی متعلق فلسطین و تخلیه شهرک واقع در بخش دیگر این اراضی تصرف شده، هر دو طرف شهرک نشینان و فلسطین را عصبانی کرد.

حکمی که موجب شد رهبران شهرک ها از دولت بخواهند اختیارات دادگاه را محدود کند و فلسطینی ها نیز این حکم را حمایت از جنایت های جنگی و نقض قوانین بین المللی تلقی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن نوشت، دادگاه عالی رژیم صهیونیستی حکم تخلیه زمین شهرک سازی متسبیه کرمیم که در اراضی خصوصی فلسطینیان متعلق به روستای دیر جریر واقع در شمال شرق رام الله قرار دارد را صادر کرده و به نفع مالکان فلسطینی رای داد و به این ترتیب حکمی که دادگاه مرکزی قدس در سال 2018 صادر و به شهرک نشینان اجازه داده بود زمین را با این ادعا که آنها طبق تصمیم اشتباه اداره مدنی ارتش اسراییل اقدام به ساخت این شهرک کرده اند ، تصرف کنند، باطل کرد.

دادگاه مرکزی در زمان صدور حکم اعلام کرد: شهرک نشینان بی گناه هستند و نمی خواستند زمینی را که مالکش نیستند به زور تصرف کنند بلکه این اقدام نتیجه اشتباه کارمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم دادگاه عالی رژیم صهیونیستی که صدای فلسطینی ها و اسراییلی ها را با هم درآورد

حکم دادگاه عالی رژیم صهیونیستی که صدای فلسطینی ها و اسراییلی ها را با هم درآورد