مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 شهریور 1399 ساعت 12:502020-08-29اقتصادي

پرداخت 291 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در ایلام


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: تاکنون 291 میلیارد و 630 میلیون تومان تسهیلات به چهار هزار و 555 طرح اشتغال روستایی در استان پرداخت شده است.

- شکراله شیرخانی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: این تسهیلات توسط بانک های توسعه تعاون، کشاورزی، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید پرداخت و زمینه اشتغالزایی 6 هزار و 872 نفر در استان را فراهم کرده است.

وی گفت: مرحله پنجم تسهیلات اشتغال روستایی با اعتبار 90 میلیارد تومان به استان ابلاغ شده است که با برنامه ریزی به جذب کل اعتبار فوق، اقدام خواهد شد.

شیرخانی افزود: ایجاد اشتغال در مناطق روستایی از مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید است که باید به صورت هدفمند در روستاها عملیاتی شوند.

وی جلوگیری از مهاجرت بی رویه روستاییان به شهرها به ویژه حاشیه شهرها، حمایت از دانش آموختگان دانشگاهی، تثبیت اشتغال پایدار، تأمین بخش مهمی از نیازهای ضروری کشور در استان ها و تکمیل زنجیره تولید و حمایت از واحدهای تولیدی از دیگر اهداف اجرای این طرح برشمرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام اضافه کرد: این تسهیلات با سود چهار، 6 و 10 درصد پرداخت می شوند و در صورت تخطی گیرنده، از جمله عدم ایجاد اشتغال تعهد شده یا عدم تحقق طرح، تسهیلات اعطایی دین بحال و یا میزان سود آن با نرخ 18 درصد مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 291 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در ایلام

پرداخت 291 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در ایلام