مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 شهریور 1399 ساعت 04:502020-08-30سياسي

کاروان غم و ماتم در مشهدالرضا/ امسال همه خادم الحسین اند


مشهدالرضا که پایتخت قلب های عاشقان حسینی است، امسال در همه کوچه های خود، شاهد عرض ارادت های پاک و خالصانه عاشقانی است که کاروانی به وسعت غم و ماتم راه انداخته اند.

- منازلی که به حسینیه تبدیل شده است جعفر ملائکه در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: خدا را شکر امسال هم مجلس عزای سالار شهیدان بسیار پرشور در حال برگزاری است، با این تفاوت که امسال علاوه بر هیئات عزاداری، منازل مردم نیز تبدیل به حسینیه شده است.

این مداح اهل بیت با بیان اینکه امسال صدا و سیما نیز پر فروغ تر از قبل در این زمینه فعالیت کرده و شور و حال حسینی را بیش از گذشته به خانه های مردم آورده است، افزود: آشنایی با مکتب امام حسین (ع) و راه ایشان، محور برگزاری جلسات عزاداری است.

وی بیان کرد: وقتی این معرفت از جلسات حسینی حاصل شود نه تنها شاهد حضور پر شور مردم در مراسم هستیم بلکه با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی به مراسم می آیند.

احترام به حقوق یکدیگر و حفظ سلامتی انسان ها، چیزی جدا از آنچه مکتب اهل بیت (ع) به ما آموخته، نیست.

محسن درستکار نیز در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: خوشبختانه آنچه ما امسال دیدیم، این است که مسائل بهداشتی در هیئات رعایت می شود.

همه مردم امسال دست به دست هم داده اند که علاوه بر جلوگیری از انتقال بیشتر ویروس کرونا، مجالس عزای اباعبدالله (ع) را به صورت شایس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان غم و ماتم در مشهدالرضا/ امسال همه خادم الحسین اند

کاروان غم و ماتم در مشهدالرضا/ امسال همه خادم الحسین اند