مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 شهریور 1399 ساعت 05:452020-08-30سياسي

بندبند زیارت عاشورا درس های فروانی برای همه زمان ها دارد


نماینده ولی فقیه در استان البرز با تأکید بر قرائت فراوان و با دقت زیارت عاشورا، گفت: بندبند زیارت عاشورا درس های فروانی برای همه زمان ها دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در اجتماع بزرگ یوم العباس، اظهار کرد: خیمه حسین علیه السلام و پرچم اباعبدالله وقتی که برافراشته شد غیر از شور و عزاداری باید بر معرفت و بصیرت ما افزوده کند.

وی بابیان اینکه مهم ترین ویژگی و صفت حضرت عباس علیه السلام بصیرت و دشمن شناسی اوست، گفت: حضرت عباس علیه السلام به ما درس خوب دیدن ، خوب فهمیدن و به موقع عمل کردن می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تأکید بر قرائت فراوان و با دقت زیارت عاشورا، عنوان کرد: بندبند زیارت عاشورا درس های فروانی برای همه زمان ها دارد.

آیت الله حسینی همدانی در بخش دیگری بابیان اینکه مردم دوره امام حسین علیه السلام هم درگیر جنگ های روایتی و شناختی بودند، ادامه داد: مردم کوفه در آن زمان با روایت های مختلفی مواجه بوده و آن ها را تحت دشمن هراسی قراردادند و به این وسیله برای خودشان لشکر جمع کردند.

وی بابیان اینکه ما در بعد پنجم از جنگ که جنگ شناختی است قرار داریم، افزود: در این نوع جنگ حتی بعضی از خواص هم تسلیم می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندبند زیارت عاشورا درس های فروانی برای همه زمان ها دارد

بندبند زیارت عاشورا درس های فروانی برای همه زمان ها دارد