مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 03:302020-08-31سياسي

توزیع بیش از 20 هزار ماسک در هیئات مذهبی کبودراهنگ


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کبودراهنگ از توزیع بیش از 20 هزار عدد ماسک بهداشتی در بین هیئات مذهبی شهرستان خبر داد.

- حجت الاسلام والمسلمین ابوالحسن کیهانی فاضل در گفت وگو با ایسنا، گفت : با وجود همه محدودیت ها و تنگناهای موجود با حفظ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت موارد بهداشتی شاهد برگزاری مراسمات عزاداری سرور و سالار شهیدان در شهرستان بودیم.

کیهانی ادامه داد: تمامی هیئات و مجالس مجوز قانونی خود را با ثبت در سامانه بیرق و با نظارت مراکز بهداشتی دریافت کرده و تاکنون گزارشات برپایی مجالس بسیار خوب ارزیابی شده است و امیدوارم با همکاری مردم این روند تا پایان برنامه های محرم ادامه داشته باشد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: با حمایت مدیرکل محترم تبلیغات اسلامی همدان و اداره اوقاف و امورخیریه تعداد بیش از 20 هزارعدد ماسک بهداشتی تهیه و در اختیارهیئات قرار گرفته است.

کیهانی با بیان اینکه امسال مواکب و نذورات مردمی نمونه های دیگری از همدلی و مشارکت کمک های مومنانه است، اظهار کرد: مردم ولایتمدار و هیئات مذهبی برگرفته از متن انقلاب اسلامی با توسل به امام حسین علیه السلام و تحت فرامین هوشمندانه و عالمانه مقام عظمای ولایت در هیچ فصلی همچون سیل و زلزله و وقوع حوادث تلخ و انتشار بیماری ها در حمایت از هموطنان و همشهریان خود کوتاهی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 20 هزار ماسک در هیئات مذهبی کبودراهنگ

توزیع بیش از 20 هزار ماسک در هیئات مذهبی کبودراهنگ