مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 07:052020-08-31فرهنگي

«سرو شکسته» شنیدنی شد/ تلاش برای احیای «مرصع»


«سرو شکسته» عنوان یکی از تازه ترین آثار موسیقایی منتشر در حوزه موسیقی ردیف دستگاهی ایران است که به آهنگسازی و تنظیم ستار هشیاری پور در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

- سرو شکسته عنوان یکی از تازه ترین آثار موسیقایی منتشر در حوزه موسیقی ردیف دستگاهی ایران است که به آهنگسازی و تنظیم ستار هشیاری پور در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آلبوم سرو شکسته یکی از تازه ترین محصولات منتشر شده در حوزه موسیقی ردیف دستگاهی ایران است که به آهنگسازی و تنظیم ستار هشیاری پور و خوانندگی محمد باقری منتشر شده است.

شهر به شهر با شعر هاتف اصفهانی، ساز و آواز / دشتی، عود با شعر حافظ، باد خزونی با شعر ستار هشیاری پور، ساز و آواز / نوا به دشتی، تار با شعر حافظ، نفس نفس با شعر ستار هشیاری پور، ساز و آواز / دشتی به سه گاه، نی با شعر حافظ و بحرالطویل سه گاه مرکب با شعر ستار هشیاری پور قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده اند.

ستار هشیاری پور آهنگساز و تنظیم کننده، محمد باقری خواننده، ستار هشیاری پور نوازنده تار و تنبور، روح الله الله دادی نوازنده نی، میثاق مهرپور نوازنده عود، بهنام ساطعی نوازنده کمانچه، امیرمهدی مقدم نوازنده عود، آرمان مهدیه – فرزاد میرزایی نوازنده سنتور، پویا جهانمردی نوازنده ویولا، محمدرضا نامدارپور نوازنده دف، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سرو شکسته» شنیدنی شد/ تلاش برای احیای «مرصع»

«سرو شکسته» شنیدنی شد/ تلاش برای احیای «مرصع»