مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 07:252020-08-31سياسي

نماینده کنگره: ترامپ با تشدید ناآرامی داخلی به دنبال پیروزی در انتخابات است


رییس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا هشدار داد، ترامپ در تلاش است با تشدید نا آرامی داخلی، شانس پیروزی خود در انتخابات را افزایش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آدام شیف رییس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا هشدار داد، دونالد ترامپ رییس جمهور این کشور از نا آرامی داخلی نفع انتخاباتی می برد.

به نوشته نشریه نیوز ویک ، شیف یکشنبه شب در مصاحبه ای گفت، ترامپ به صورت عامدانه بر شعله های نا آرامی نژادی و خشونت می افزاید زیرا کارزار انتخاباتی او باور دارد این اقدامات شانس انتخاب مجدد وی را افزایش می دهد .

این قانون گذار ارشد آمریکایی افزود، ممکن است کنگره مقامات اطلاعاتی را احضار کند تا درخصوص مداخله روسیه در امور داخلی آمریکا و به ویژه آنچه ایجاد نا آرامی نژادی پیش از انتخابات ریاست جمهوری نامید، ادای شهادت کنند.

شیف مدعی شد: آنچه از روس ها انتظار می رود و آن ها در حال انجامش هستند این است که از چهار سال قبل کمپین جان سیاه پوستان اهمیت دارد را مورد بهره برداری قرار داده اند و دست به انتشار مطالب غلط در رسانه های اجتماعی زده اند تا در میان صفوف نژادی تفرقه ایجاد کنند .

اظهارات این مقام آمریکایی پس از آن صورت می گیرد که جان راتکلیف رییس اطلاعات ملی آمریکا شامگاه شنبه (به وقت تهران) به کنگره خبر داد که به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده کنگره: ترامپ با تشدید ناآرامی داخلی به دنبال پیروزی در انتخابات است

نماینده کنگره: ترامپ با تشدید ناآرامی داخلی به دنبال پیروزی در انتخابات است