مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 07:452020-08-31اجتماعي

حرکت قطارها در خط دو مترو عادی شد


مدیر ارتباطات و امو ربین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران با عذرخواهی از شهروندان به دلیل اختلال در سرویس دهی مترو در خط دو از عادی شدن مجدد حرکت قطارها در این خط خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، با وجود اعلام قبلی شرکت بهره برداری متروی تهران از رفع اختلال حرکت های قطار در ساعت 11، مخاطبان مهر از ادامه روند قطعی و اختلال در خدمات دهی خط دو متروی تهران و سرگردانی تعداد زیادی از مسافران این خط خبر داده و خواستار پیگیری این مساله شدند، به همین منظور با محسن محمدیان مدیر ارتباطات و امو ر بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه تماس گرفتیم.

وی در گفت وگو با خبرنگار مهر با عذرخواهی از شهروندان تهران به دلیل وقوع این اختلال گفت: تقریباً ساعت 12 این مشکل برطرف شده است.

وی با اشاره به اینکه حوالی ساعت 10 امروز یک رام قطار به هنگام حرکت در ایستگاه علم و صنعت دچار نقص فنی شد و تردد سایر قطارها در این مسیر را نیز مختل کرده بود اظهار داشت: این نقص فنی موجب اختلال در حرکت قطارهای خط 2 مترو تهران شد که پس از برطرف کردن نقص فنی توسط کارشناسان فنی حرکت قطارها در این خط به حالت عادی بازگشت.

محمدیان افزود: در حال حاضر حرکت قطارها در این خط به صورت عادی و طبق برنامه در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت قطارها در خط دو مترو عادی شد

حرکت قطارها در خط دو مترو عادی شد