مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 09:102020-08-31اقتصادي

اهدای 385 واحد خون توسط همدانی ها در تاسوعا و عاشورای حسینی


مدیرکل انتقال خون استان همدان از اهدای 385 واحد خون توسط همدانی ها در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

- افشین محمدی در گفتگو با را به عنوان یک تهدید در این زمینه برشمرد اما خوشبختانه با برنامه ریزی های به عمل آمده و فراخوان های منظم بر اساس آنالیز موجودی همیشه سعی شده ذخایر خونی تنظیم شود.

وی با بیان اینکه همواره در تلاشیم تا کاهش ذخایر خونی را در استان همدان شاهد نباشیم، اظهار کرد: اگر افزایش ذخایر خونی را شاهد باشیم آنها را به تهران ارسال می کنیم و اگر با کاهش روبرو باشیم، فراخوان می دهیم.

محمدی با اشاره به اینکه تیم های سیار انتقال خون از اسفندماه 98 به سبب شیوع ویروس کرونا فعالیت نداشته اند، گفت: هر ساله بخشی از اهدای خون استان همدان از طریق تیم های سیار انجام می شود اما با این حال، خوشبختانه امسال نیز مانند سال های گذشته مازاد خون داشتیم.

مدیرکل انتقال خون استان همدان ادامه داد: تاکنون آمار ارسال خون همدان به استان های تهران و هرمزگان برابر یک هزار و 750 واحد بوده و در روزهای آتی نیز ارسال خون خواهیم داشت چراکه در طول روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تعداد 385 واحد اهدای خون در همدان انجام شده است.

وی با بیان اینکه ذخایر خون در استان همدان بیش از میانگین نیاز روزانه است، اظهار کرد: نسبت به مدت مشابه سال گذشته در زمینه اهدای خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 385 واحد خون توسط همدانی ها در تاسوعا و عاشورای حسینی

اهدای 385 واحد خون توسط همدانی ها در تاسوعا و عاشورای حسینی