مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 شهریور 1399 ساعت 09:302020-08-31اقتصادي

از یک میلیارد یورویی که قرار بود به کرونا اختصاص یابد چه خبر؟


معاونت توسعه مدیریت ،منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: طی چند ماه گذشته بیش از 45  هزار میلیارد تومان در قالب تسهیلات بانکی و سایر حمایت ها به اقشاری که به واسطه شیوع این ویروس  دچار آسیب شده اند پرداخت شده است.

- ایسنا/البرز معاونت توسعه مدیریت ،منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی گفت: طی چند ماه گذشته بیش از 45  هزار میلیارد تومان در قالب تسهیلات بانکی و سایر حمایت ها به اقشاری که به واسطه شیوع این ویروس  دچار آسیب شده اند پرداخت شده است.

سید کامل تقوی نژاد روز دوشنبه 10 شهریور در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به اینکه البرز در زمینه کنترل ویروس کرونا به ویژه در موج اول بسیار موفق عمل کرده است، اظهار کرد: علی رغم مشکلات و ضعف ساختاری و زیرساختی در حوزه بهداشت و درمان، ویروس کرونا در البرز به خوبی مدیریت شده و این استان از لحاظ تعداد فوتی و مبتلایان جزو استان های موفق کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به تفاوت امکانات زیرساختی از قبیل تخت بیمارستانی در ایران و سایر کشورها ادامه داد: در ایران به ازای هر هزار نفر 1.

7 تخت بیمارستانی در چین هشت تخت و در کره جنوبی هم 12 تخت وجود دارد و وضع برخی کشورهای اروپایی از این هم بهتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از یک میلیارد یورویی که قرار بود به کرونا اختصاص یابد چه خبر؟

از یک میلیارد یورویی که قرار بود به کرونا اختصاص یابد چه خبر؟